Domů / Reklamace zboží
Výrobci
Organic label - čistě přírodní produkt

Naše capáčky jsou 100% přírodní  a ekologický produkt:

- jehněčí useň, hovězí useň, kožešinka pravá ovčí, barvené potravinářským barvivem a plně šité v řemeslné dílně.

V souladu s evropskými normami EN71-3 (kůže bez chromu, absence toxinů)

Odběr novinek

Reklamace zboží

Prodávající poskytuje kupujícímu záruku na zboží, dodané přes www.bibalou.cz, v délce trvání 24 měsíců od skutečného převzetí zboží kupujícím. 

Doporučujeme prohlédnout zboží po jeho obdržení co nejdříve. V případě viditelného poškození, které způsobuje nefunkčnost zboží je kupující oprávněn odmítnout jeho převzetí. Vady předaného zboží je kupující povinen reklamovat co nejdříve, a to vždy nejprve písemnou formou na e-mailovou adresu obchod@bibalou.cz Toto oznámení musí obsahovat číslo faktury, označení zboží, popis vady a návrh způsobu vyřízení reklamace. Prodávající dále potvrdí nejpozději do dvou týdnů obdržení reklamace a vydá písemné stanovisko k vyřízení reklamace, případně její zamítnutí. Žádné zásilky na dobírku nebudou akceptovány !

Důvodem k reklamaci není:

  • standardní opotřebení věci způsobené jejím obvyklým používáním (odřené či okopané špičky na odrážedle či lezení po čtyřech, nebo když dítě začíná chodit a při zvedání se neustále zapírá o špičky a tím je nadměrně zatěžuje, sešlapané paty, kůže povolená do tvaru nožky a další možná přirozená chování přírodní usně)
  • nestandardní opotřebení věci způsobené jejím nepřiměřeným používáním či nevhodnou péčí (prodřené podrážky, poničený povrch či design či tvar z důvodu nevhodné péče - praní či horké sušení či používání capáčků ve vlhkém protředí)
  • zbarvení stélky či ponožek při zvýšené potivosti nožky
  • estetická záležitost skrytých částí, jedná se o ruční práci
  • opotřebení, zteření gumičky kolem kotníků - stejně tak pokud dítě škrtí, je v rukou uživatele s ní libovolně manipulovat, proto je k ní umožněn přístup, aby se dala snadno z jakýchkoliv důvodů vyměnit.

 

V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nutné výši k vyřízení reklamace. V případě neoprávněné reklamace nárok na úhradu nákladů, spojených s vyřízením reklamace, nemá. Tzn. Vrácené zboží zasílá zákazník na svoje náklady a pokud reklamace bude uznaná, na základě toho mu bude poštovné proplaceno.

Není-li dohodnuto jinak, řídí se práva a povinnosti prodávajícího i kupujícího příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb. Občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb. O ochraně spotřebitele. V případě kupujícího, jednajícího v rámci své podnikatelské činnosti, se vzájemná práva z odpovědnosti za vady řídí zákonem č. 513/1991 Sb. Obchodního zákoníku, nebude-li dohodnuto jinak.

Zboží, které posíláte na základě předešlého telefonického hovoru nebo mailu k výměně či vrácení z jakéhokoliv důvodu, ale nepoužívané, v původním obalu s plastovou sponou do 14 dní od obdržení, zasílejte jej jako Doporučené psaní a to na adresu:  Pavlíková Margita, Ukrajinská 31, 625 00   Brno